Så længe der har været TV, så længe har kokke trådt ind på skærmen og inspireret madvanerne i verdens husstande. Og profilerne er mange. Hos nogen er konceptet hjemlig hygge, mens andre programmer drives af raseriudbrud, skriver den engelske avis The Guardian.

Madanmelder fra selv samme avis, Tim Hayward, skriver et disse tv-kokke snart er saga blot. Han tror ikke længere på konceptet, selvom madprogrammer på Netflix og Youtube hitter. 

”Problemet er, at TV-produktionerne har gjort kokkene til kendisser, og de bringer ikke nyt talent til skærmen,” skriver han.

Talenterne er tilmed ikke længere interesserede i at blive et folkeeje og gå på kompromis med deres gastronomiske passion, fordi producenterne kræver folkelighed, nærvær og kommunikation alle kan forstå i stuerne. I sidste ende er det deres personlighed de sælger, og ikke deres madlavning fastslår The Guardians madanmelder.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Restaurant-imperium er kollapset

Kendis-kokken Jamie Olivers restaurantimperium ville tirsdag erklære sig insolvent. Det skriver det britiske medie Sky News og Reuters.

Airbnb går ind i show business

Nyhedsbureauet Reuters melder nu, at Airbnb investerer i udviklingen af nye TV-programmer og film. Den store bookingplatform har puslet med ideen i tre år og har blandt andet skabt Airbnb content studio, skriver Skift.com.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne