Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Burger King-familien har fået et nyt, friskt og smeltende varmt medlem. Burger Kings nye ’Halloumi King’ er en burger, til alle der elsker burgere men gerne vil spise lidt mindre kød.
I ’Halloumi King’ har Burger King erstattet bøffen med halloumi. Halloumi er en helt særlig fast og saltet ost, der er blevet produceret på Cypern siden middelalderen. I Halloumi King bliver osten skåret i skiver og stegt, til den er perfekt gylden og sprød på begge sider. Udover den stegte ostebøf indeholder det nye burgermedlem en saftig kartoffelbolle fyldt med frisk salat, tomat, løg og en klassisk mayonnaise.
”Hvis man elsker brugere, men gerne vil begrænse kødindtaget, er dette en perfekt ny burger. Vi kan se, at vores kunder i langt højere grad efterspørger burgere uden kød – og i denne burger savner man absolut ikke kødet – takket være den store mængde smeltet ost. Burgere uden kød er en trend, som vi følger tæt, og vores udvalg af kødfrie burgere vokser, i takt med at efterspørgslen efter veggie-burgere med masser af høj kvalitet og fyldt med smagfulde råvarer, vokser ” siger marketingchef Sofie Navardsen, fra Burger King.
I Danmark kan gæsterne fra den 10. september købe den ostefyldte burger.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelkonge Birger Arp-Hansen er død
05-06-2025
-
Joe & The Juice indgår partnerskab med globalt tennisikon
05-06-2025
-
Hotel Viking i Sæby bliver nu firestjernet hotel
05-06-2025
-
Sunset Boulevard runder restaurant nummer 50 i Danmark
05-06-2025
-
Danmark rykker syv pladser frem på global kongresliste
05-06-2025
-
Danske Konferencecentre præsenterer ny identitet og strategi
05-06-2025
-
Norge indfører målrettet turistskat
05-06-2025
-
Nyt luksushotel i Hornbæk har fået sit navn
05-06-2025