Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flere end 100 af Danmarks bedste, uafhængige møde- og konferencesteder er i dag partnere i sammenslutningen Danske Konferencecentre, der i disse år oplever en eksplosiv udvikling i både omsætning og antallet af partnere. Sammenslutningen har udviklet sig til en markant organisation på landsplan og tilbyder både bookingservice, markedsføring og netværk for partnerne.
Og nu tager Danske Konferencecentre sine 63 mest involverede partnere med ud i resten af verden. Via partnerskabet i Danske Konferencecentre bliver de danske venues nemlig medlemmer af mødeindustriens globale organisation, IACC. Dermed bliver de markedsført i hele verden, og det giver rigtig god mening, forklarer bestyrelsesformand i Danske Konferencecentre og direktør for Hotel Vejlefjord, Flemming Jakobsen.
“Hver tredje deltager i danske møder i 2017 kom fra udlandet. Derfor er det sund logik, at vi både som sammenslutning og som partnere bliver mere internationalt orienterede. Samtidig er det en unik mulighed for partnerne, der får adgang til både international markedsføring, erfaringsudveksling og best practices,” siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025