Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der er kommet betydeligt mere smør på brødet, da overskuddet er mere end firdoblet for kæden, der blandt andet tæller restauranter under eget navn og nyere skud på stammen som Alabama Social og Bistro Royal, skriver Ritzau.
Det viser regnskabet for 2017, der netop er offentliggjort hos Erhvervsstyrelsen.
”2017 har været endnu et godt år for Madklubbens restauranter, og årets omsætning, som resultat, er rigtig tilfredsstillende”, skriver kæden kortfattet i sit regnskab.
2016 bar præg af, at mange restauranter blev renoveret, og der blev investeret i organisationen for at gøre den mere effektiv, når det kom til styring og indkøb. Og nettoresultatet - de penge, der er tilbage når alle regninger er betalt - blev mere end firdoblet til 16,1 millioner kroner fra 3,0 millioner kroner i 2016.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025