Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Take away-portalen Just Eat har held med at udbrede leveringstjenesten fra mindre, lokale pizzarier og madsteder til nu også at omfatte nogle af de større og bredere funderede restaurantkæder. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Efter sidste år at have landet et samarbejde med den amerikanske Kentucky Fried Chicken i Danmark, kunne man i vinter byde Gorms og Jensens Bøfhus velkommen på menukortet. Senest har 7-Eleven haft lyst til at hoppe ombord i forbindelse med en test af udbringning af fødevarer, og nu er pizza-kendingen Dominos så også at finde på Just Eat.
"Vi bruger et stort to-cifret beløb hvert år på at markedsføre Just Eat og vores restaurant-partnere, så denne tendens vidner om, at vores indsats giver genlyd. Vi er ikke kun et logistisk setup for restauranterne, men i lige så høj grad et branding-samarbejde, hvorigennem restauranterne når ud til mange hundrede tusinde sultne danskere," udtaler Carsten Boldt, direktør hos Just Eat.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025