Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et tilbud om at få sendt en kok hjem i sit køkken og få serveret mad af samme person er hurtigt blevet populært blandt danskerne, og det har sendt omsætningen i vejret for opstartsvirksomheden Chefmade.
Efter at have omsat for 3,5 mio. kr. i sit første leveår regner selskabet, der driver Danmarks største platform for hjemlige restaurantoplevelser, med i indeværende år at omsætte for minimum 15 mio. kr. Det vil være en stigning på mere end 400 pct.
Ifølge Christoffer Tellefsen, der er medstifter af Chefmade, hænger den store vækst sammen med en god efterspørgsel rundt om i landet, samtidig med at der hele tiden kommer nye restauranter til platformen.
”Sagt på meget jysk går det godt. Og jeg tror endda, at de her 15 mio. kr. er rimelig lavt sat. Vi kan allerede se, at vores strategi med at det er restauranterne, der kommer hjem til folk, er blevet taget voldsomt godt imod. Vi kan også se, at flere af restauranterne ansætter nye kokke ene alene til at varetage området for private dining,” fortæller Christoffer Tellefsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025