Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Bonusprogrammer bliver stadig vigtigere for hotellerne og regnes som et af deres bedste hjælpemidler i konkurrencen mod søgemaskiner, andre hotelkæder og alternative overnatningssteder som Airhelp.

Derfor har norske First Hotels netop søsat, hvad kæden mener, er hotelbranchens mest transparente og brugervenlige loyalitetsprogram. Det sker ved at relancerer First Hotels loyalitetsprogram ”First Member” med tilføjelsen First Coins.

”Mange bonusprogrammer gør det svært for medlemmerne at bruge sine point – enten ved at de ikke kan bruge dem på den ønskede overnatning eller at de optjente bonuspoint forsvinder for eksempel et år efter de er optjent,” siger Ina Karine Hesle, Director Loyalty & Partner Marketing i First Hotels, og tilføjer:

”Sådan skal vi ikke have det i First Hotels. Vi ønsker at belønne loyale kunder ved at gøre programmet så transparent og brugervenligt som muligt.”

Hotel Insights 2025 - Vejle

Kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hotel Insights 2025 - København

kl. 9.00-13.30

Få inspiration til hvordan du kan udvikle din virksomhed og bliv opdateret på de seneste markedsdata og forventninger til branchens udvikling.

Hilton runder 9.000 hoteller globalt

Kæden åbner i snit et nyt hotel hver ottende time og udvider sin globale tilstedeværelse med hastige skridt. Det nyeste tilskud er et luksushotel i Texas, hvor Hilton i forvejen står stærkt.

Log ind