Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bonusprogrammer bliver stadig vigtigere for hotellerne og regnes som et af deres bedste hjælpemidler i konkurrencen mod søgemaskiner, andre hotelkæder og alternative overnatningssteder som Airhelp.
Derfor har norske First Hotels netop søsat, hvad kæden mener, er hotelbranchens mest transparente og brugervenlige loyalitetsprogram. Det sker ved at relancerer First Hotels loyalitetsprogram ”First Member” med tilføjelsen First Coins.
”Mange bonusprogrammer gør det svært for medlemmerne at bruge sine point – enten ved at de ikke kan bruge dem på den ønskede overnatning eller at de optjente bonuspoint forsvinder for eksempel et år efter de er optjent,” siger Ina Karine Hesle, Director Loyalty & Partner Marketing i First Hotels, og tilføjer:
”Sådan skal vi ikke have det i First Hotels. Vi ønsker at belønne loyale kunder ved at gøre programmet så transparent og brugervenligt som muligt.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025