Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Gæster forventer det uforventede i alle hotellers afkroge, og en grå kold stålelevator har de set før. Derfor arbejder flere hoteller med at løfte oplevelsen, når gæsterne skal op og ned, skriver HotelNewsNow.
”For os handler det om at skabe en mindeværdig oplevelse, og humoristisk interiør har positiv betydning for stemningen og gør oplevelsen unik,” siger Aliya Khan, der står for Marriotts globale design strategi. Det er alt fra lys og farve, der nytænkes.
Hos Marriots datterkæde Moxy har hvert hotel selv fået frie hænder til at designe elevatoren og en mindeværdig oplevelse, fordi det ikke længere bare er værelserne, gæsterne husker for deres besøg. Med andre ord skal elevatoren også være Instagramværdig for gæsterne.
Læs hele artiklen her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025