Bliv klassificeret og få gratis markedsføring i hele Europa på én af de mest besøgte sociale medieplatforme i verden. Det er humlen af Hotel Stars Unions nye markedsføringsinitiativ.
Konkret betyder det, at når et dansk hotel eller konferencecenter opnår den officielle stjerneklassifikation, som HORESTA varetager i Danmark, har virksomheden mulighed for at tagge deres egne billeder på Instagram med enten #starmoment, #hotelstars, eller #starhotel samt Hotel Stars Unions profil @hotelstars.eu.
Derefter vil Hotel Stars Union poste opslaget med en kort nyhed om, at hotellet nu er klassificeret, til deres følgere fra hele Europa.
Hvis man ikke har sin egen Instagramprofil kan man sende materiale til [email protected], og ås vil Hotel Stars Union stå for alt det praktiske.
Derudover kan man også sende billeder og en kort tekst på omkring 200 ord til [email protected] for at få gratis markedsføring på Hotelstars.eu under kategorien for nyligt klassificerede hoteller.
Læs mere om markedsføringsinitiativet herunder (på engelsk).


SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025