HORESTA sætter et skarpt fokus på den mentale trivsel til årets arbejdsmiljøkonference, ”Mental trivsel på menuen” den 30. september 2024 klokken 09:30-14:30 på CodeNode i København.

Gennem praksisnære oplæg fra førende brancheprofiler vil du som deltager blive præsenteret for en række konkrete redskaber til at styrke arbejdsmiljøet på arbejdspladsen.

Årets konference sigter mod at gøre branchen endnu mere attraktiv ved at udbrede best practice eksempler for at skabe stærke og motiverende arbejdspladser, som tiltrækker og fastholder medarbejdere. Eksemplerne er baseret på resultaterne af vores seneste analyse, ”Mental trivsel på menuen”, som er udarbejdet i samarbejde med FOOD og Norion.

På konferencen kan du også høre Gunhild Bjerre fra Uddannelsessekretariatet fortælle om kurset ’JA TAK til elever’, hvor uddannelsesansvarlige får konkrete værktøjer til at understøtte elevernes læring. 

Derudover kan du glæde til at høre en række virksomheder, herunder Espresso House, fortælle om deres arbejde med at øge medarbejdertilfredsheden og den mentale trivsel. Arbejdstilsynet lægger også vejen forbi og giver gode råd i forbindelse med tilsyn, ligesom der vil være mulighed for at stille spørgsmål.

Det er gratis at deltage i arbejdsmiljøkonferencen og du kan tilmelde dig lige her.

Tilmeld dig her

Udover vores arbejdsmiljøkonference afholdes der i BFA-regi en anden arbejdsmiljøkonference med fokus på krænkende adfærd. Du kan læse mere om konferencen her

HORESTA fremhæver erhvervsvenlighed i KV25-katalog

Mere smidige byggetilladelser og bedre vilkår for udeservering kan styrke oplevelseserhvervet lokalt. I HORESTAs nye KV25-katalog peges på to forslag, som kan styrke bylivet og forbedre vilkårene for virksomheder i branchen.

Tak for en inspirerende HORESTA Årsdag 2025!

Hotel-, restaurant- og turismeerhvervet var torsdag samlet i Øksnehallen til en dag fyldt med inspiration, indsigt og god energi, da HORESTA Årsdag 2025 løb af stablen. Tak til de rekordmange deltagere, der var med til at skabe en uforglemmelig dag!

Log ind