Der er behov for troværdig kommunikation om virksomheders grønne indsats. Mange turistvirksomheder arbejder seriøst med den grønne dagsorden, men mange er bange for at blive beskyldt for Greenwashing, og ender i stedet ender med Greenhusing.

Det er selvfølgelig ærgerligt, at virksomhederne grønne indsatser ikke kommunikeres, da det kan være med til at inspirere andre og skabe en grøn transformation i hele turistbranchen.

Derfor inviterer Green Key og HORESTA til et gratis webinar den 14. november klokken 13:00-14:30 med fokus på den grønne kommunikation set fra turismevirksomhedernes perspektiver, så I som virksomhed bliver bedre rustet til at fortælle om, hvad I gør for at bidrage til den grønne omstilling i branchen.  

På webinaret kan I blandt andet høre disse oplæg:

Betydning af og holdninger til EU Green Claims Directive
v/ Marta Machado, Deputy Director General, HOTREC

Guide og gode råd til bæredygtighedskommunikationen
v/ Lea E. Eliasson, Seniorkonsulent, kommunikationschef, Norion

Kommende krav til miljømærker og betydning for medlemmer af Green Key, Green Attraction m.fl.
v/ Mikal Holt Jensen, miljøchef i HORESTA og sekretariatsleder for Green Key m.fl.

Tilmeld dig webinaret

Pakhus Bryggen opnår Green Key-certificering

Det historiske venue på Islands Brygge har fået turismens internationale miljømærke. Direktør Allan Hansen fremhæver medarbejdernes indsats og ambitionen om at gøre bæredygtige valg lettere for kunderne.

Log ind