Et hav af branchens største profiler har gennem tiden prydet forsiden af HORESTAs branchemagasin, VISITOR.
Nu øger HORESTA sin digitale tilstedeværelse og lukker magasinet.
”Det er selvfølgelig trist at lukke branchens eneste magasin, men vi er nødt til at være, hvor vores medlemmer er, og det er online. Derfor kommer vi til at lave flere historier til sociale medier, flere videoer og nye digitale formater, som fortæller alle de fantastiske historier fra vores erhverv,” siger Jeppe Møller-Herskind, kommerciel direktør i HORESTA.
Han understreger, at VISITOR altid har været karakteriseret ved at fortælle om passionen i erhvervet, og den ånd vil leve videre.
”I HORESTA brænder vi for branchen, de gode historier og videndeling. Det kommer også til at være vores fokus i kommunikationen til medlemmerne og branchen fremadrettet, når vi som erhvervets største organisation følger og deler nyheder, trends og indsigt fra virksomhederne, profilerne samt eksperter,” siger Jeppe Møller-Herskind.
Sidste nummer af VISITOR er lige sendt på gaden.


SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025