Et hav af branchens største profiler har gennem tiden prydet forsiden af HORESTAs branchemagasin, VISITOR.

Nu øger HORESTA sin digitale tilstedeværelse og lukker magasinet.

”Det er selvfølgelig trist at lukke branchens eneste magasin, men vi er nødt til at være, hvor vores medlemmer er, og det er online. Derfor kommer vi til at lave flere historier til sociale medier, flere videoer og nye digitale formater, som fortæller alle de fantastiske historier fra vores erhverv,” siger Jeppe Møller-Herskind, kommerciel direktør i HORESTA.

Han understreger, at VISITOR altid har været karakteriseret ved at fortælle om passionen i erhvervet, og den ånd vil leve videre.

”I HORESTA brænder vi for branchen, de gode historier og videndeling. Det kommer også til at være vores fokus i kommunikationen til medlemmerne og branchen fremadrettet, når vi som erhvervets største organisation følger og deler nyheder, trends og indsigt fra virksomhederne, profilerne samt eksperter,” siger Jeppe Møller-Herskind.

Sidste nummer af VISITOR er lige sendt på gaden.

Jeppe (1)
Adm. direktør
Jeppe Møller-Herskind

Henrik
Kommunikationsdirektør
Henrik Messmer

11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme

Regeringen tager første skridt i ny satsning på kulturturisme med konkrete anbefalinger og millionbevilling fra turismereserven. Fokus er på helårsturisme, samarbejde og international markedsføring.

Log ind