Ransomware og hackerangreb har inden for den seneste tid ramt hotel-, restaurant- og turisterhvervet. Senest da en it-leverandør til branchen blev ramt med det resultat, at mange hoteller var påvirket i adskillige dage.
Med henblik på at ruste vores medlemmer bedst muligt til at forebygge eller håndtere angreb, har vi i HORESTA allieret os med advokatfirmaet Dahl og IT-virksomheden Improsec. De kan rådgive, hvis I har behov for at få afdækket:
- Hvad I kan gøre inden et angreb?
- Hvad I gør nu og før et eventuelt nyt angreb?
- Hvad I gør, hvis I oplever et angreb?
- Hvordan I sikrer, at alle ”døre” er blevet lukket efter angrebet
Som led i vores rådgivning afholder vi tillige et webinar med deltagelse af både Improsec og Dahl den 24. august kl. 10-11. Her vil de kort ridse op, hvilke forhold man bør være opmærksom på.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025