Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Og en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
HORESTAs-kursus gennemgås de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimeringsmulighederne for øget synlighed online.
HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. I tilknytning til kampagnen er der udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring. Dette vil også blive inddraget på kursusdagen.
Tidspunkt: fredag d. 4. september 2020 hos HORESTA kl. 9-16
Målgruppe:
Kurset henvender sig til ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale.
Underviseren er Kaare Harry Kjerrumgaard, der er selvstændig underviser, rådgiver og konsulent. Kaare har 30 års brancheerfaring og har de seneste 15 år arbejdet med rådgivning og som kursusholder, med fagområderne revenue management, internetmarkedsføring, booking-/hotelsystemer og driftsoptimering. Se mere på www.khk.dk.
Pris
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed kr. 1.500 kr. ekskl. Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms.
Kontakt
Har du spørgsmål, eller ønsker du at tilmelde dig kursusforløbet, er du meget velkommen til at kontakte Karin Bækby Petersen, chefkonsulent i HORESTA på tlf: 35 24 80 80 eller e-mail: [email protected]
Det siger tidligere deltagere
”Kaare har været en kæmpe hjælp for os, og han har øget vores synlighed på tværs af sociale mediekanaler, hvilket har øget vores antal af bookinger. Selvom konkurrencen på markedet er hård, så må et lille hotel som vores ikke glemme synligheden og markedsføringen. Kaare gjorde, at arbejdet blev lige til og sikrede et ensartet og effektfuldt udtryk. Den rådgivning kan vi kun anbefale vores kolleger i erhvervet”
- Claus Højbjerg Andersen, ejer af Rye115 Hotel.
”Med rådgivning fra KHK Hospitality Support opnåede vi stor indsigt i mulighederne for prissætning af værelser. Omlægningen til dynamiske priser udgjorde en enorm værdi for os, og det betyder, at vi tjener flere penge nu. Foruden revenue management fik vi med Kaare Harry Kjerrumgaards ekspertise optimeret hotellets rengøring, og vi kan kun anbefale andre at gøre det samme."
- Tine Buhl, ejer, Ocean Hotel

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Glæde over nye overnatningstal
07-02-2025
-
Madværkstedet København bugner af inspirerende events
07-02-2025
-
Pincho Nation åbner kæmpe restaurant på stor grund i Vejle
07-02-2025
-
Milling Hotels overtager hotel i Vejle og skifter direktør
07-02-2025
-
Flere danskere foretrækker Danmark i vinterferien
07-02-2025
-
Topkok overtager driften af tre restauranter
07-02-2025
-
Derfor er Københavns Kommune magtesløs over for Airbnb-snyd
07-02-2025
-
Scandic vil dagligt redde 70.000 bananer fra at gå til spilde
07-02-2025