Formår virksomhederne i dansk turisme at skabe en mindeværdig oplevelse med gæsten, selvom der er tale om en relation på bare få sekunder? Det er blandt andet omdrejningspunktet ved konferencen NICE Live the Festival den 25. oktober. NICE Live byder på inspiration, historier og værktøjer, som giver deltagerne forudsætningerne for at skabe endnu bedre gæsteoplevelser. Og du kan stadig nå at tilmelde dig.

I NICE-projektet har ambitionen været at sætte to streger under det unikke i virksomhederne og fremhæve de autentiske, nærværende, nysgerrige og passionerede medarbejdere, som kan skabe mindeværdige oplevelser sammen med gæsten. Og det vil også skinne igennem på oplevelseskonferencen, som er afslutningen på det seks år lange NICE-projekt. 

Ved NICE LIVE The Festival vil idémanden bag den sociale bevægelse ’Fucking Flink’, Lars AP, fra scenen inspirere til, hvordan man kan skabe store oplevelser i mødet mellem mennesker. Blandt talerne vil deltagerne også finde Iben Marburger Juul, som senest har stået for udvidelsen af det luksushotellet Nimb Hotel, mens Jeppe Mühlhausen fra Hotel Alexandra fortælle om filosofien og tilgangen til oplevelser i sin virksomhed.

Konkrete værktøjer til, hvordan man måler gæsteoplevelser, er også på programmet, når professor Jan Mattsson går på scenen. Tivoli Hotel & Congres Center vil hertil fortælle, hvordan de skaber nærværende og varige minder for hotellets gæster.

Ledelsen er afgørende

Ledelsesmæssige udfordringer og dilemmaer opstår ofte i forandringsprocesser, og derfor er dette aspekt også en del af programmet ved NICE LIVE. Mette Haslund, BTC-salgschef i Tivoli og Frederik Mohr, Group Director of Business Strategy hos BC Hospitality Group har sat hinanden stævne for at debattere med publikum om udfordringer og dilemmaer for ledelsen, når man begynder at tænke oplevelsesorienteret.

Kort sagt vil der ved NICE LIVE være inspiration at hente for alle ledere, medarbejdere og studerende i turisme- og serviceerhvervet.

NICE Live the Festival er inspireret af sommerens festivalsæson, og med armbånd, musik og spændende madboder er der garanti for en interessant og stemningsfyldt dag i festivalens ånd på Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design & Konservering i København den 25. oktober.

Tilmelding

Det er stadig muligt at tilmelde sig NICE Live the Festival via dette link.

Program

I løbet af dagen vil der være forskellige spor og workshops, så deltagerne kan sammensætte deres eget personlige program. Se hele programmet her.

Hvordan markedsfører man sig gennem oplevelser?

Hvordan kan din virksomhed gøre noget helt særligt for at markedsføre sig gennem oplevelser? Det var afsættet, da franske Dr. Isabelle Frochot fra Savoie Mon Blanc-universitet skulle inspirere virksomheder ved NICE Forummødet i Ribe.

’Flink’ oplægsholder: ”Vi skal fejre de positive oplevelser og gøre dem endnu bedre”

På NICE Live The Festival bliver der rig mulighed for at udveksle gode erfaringer med gæsteoplevelser med kollegerne fra branchen. Og idémanden bag den sociale bevægelse ’Fucking Flink’, Lars AP, vil som konferencier sørge for, at der bliver arbejdet videre med denne inspiration, så deltagerne på konferencen i fremtiden selv kan skabe endnu bedre oplevelser sammen med gæsterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne