Formår virksomhederne i dansk turisme at skabe en mindeværdig oplevelse med gæsten, selvom der er tale om en relation på bare få sekunder? Det er blandt andet omdrejningspunktet ved konferencen NICE Live the Festival den 25. oktober. NICE Live byder på inspiration, historier og værktøjer, som giver deltagerne forudsætningerne for at skabe endnu bedre gæsteoplevelser. Og du kan stadig nå at tilmelde dig.

I NICE-projektet har ambitionen været at sætte to streger under det unikke i virksomhederne og fremhæve de autentiske, nærværende, nysgerrige og passionerede medarbejdere, som kan skabe mindeværdige oplevelser sammen med gæsten. Og det vil også skinne igennem på oplevelseskonferencen, som er afslutningen på det seks år lange NICE-projekt. 

Ved NICE LIVE The Festival vil idémanden bag den sociale bevægelse ’Fucking Flink’, Lars AP, fra scenen inspirere til, hvordan man kan skabe store oplevelser i mødet mellem mennesker. Blandt talerne vil deltagerne også finde Iben Marburger Juul, som senest har stået for udvidelsen af det luksushotellet Nimb Hotel, mens Jeppe Mühlhausen fra Hotel Alexandra fortælle om filosofien og tilgangen til oplevelser i sin virksomhed.

Konkrete værktøjer til, hvordan man måler gæsteoplevelser, er også på programmet, når professor Jan Mattsson går på scenen. Tivoli Hotel & Congres Center vil hertil fortælle, hvordan de skaber nærværende og varige minder for hotellets gæster.

Ledelsen er afgørende

Ledelsesmæssige udfordringer og dilemmaer opstår ofte i forandringsprocesser, og derfor er dette aspekt også en del af programmet ved NICE LIVE. Mette Haslund, BTC-salgschef i Tivoli og Frederik Mohr, Group Director of Business Strategy hos BC Hospitality Group har sat hinanden stævne for at debattere med publikum om udfordringer og dilemmaer for ledelsen, når man begynder at tænke oplevelsesorienteret.

Kort sagt vil der ved NICE LIVE være inspiration at hente for alle ledere, medarbejdere og studerende i turisme- og serviceerhvervet.

NICE Live the Festival er inspireret af sommerens festivalsæson, og med armbånd, musik og spændende madboder er der garanti for en interessant og stemningsfyldt dag i festivalens ånd på Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design & Konservering i København den 25. oktober.

Tilmelding

Det er stadig muligt at tilmelde sig NICE Live the Festival via dette link.

Program

I løbet af dagen vil der være forskellige spor og workshops, så deltagerne kan sammensætte deres eget personlige program. Se hele programmet her.

Har I tænkt oplevelser ind i jeres produkt?

Da NICE inviterede til afterparty kunne Andreas Linnet Jessen fra Seismonaut fortælle, at oplevelsesindustrien er det tredjestørste segment i rejsebranchen, og det vokser hurtigere end det samlede marked. I et inspirationskatalog kan jeres virksomhed blive klogere på at udnytte mulighederne i forhold til dette segment.

Kom til inspirerende NICE Afterparty

NICE-projektet (New innovative Customer Experiences) er afsluttet, men virksomhederne har sammen gennem fem år skabt resultater og ny viden om, hvordan turisterhvervets medarbejdere kan skabe oplevelser og værdi i samspil med gæsterne.

250 branchefolk deltog i festival

NICE Live The Festival havde torsdag samlet 250 direktører og beslutningstagere fra alle dele af turismen. Målet var at dele erfaringer og inspirere hinanden til at skabe endnu bedre gæsteoplevelser.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne