Målt på det generelle prisniveau for forbrugsvarer og serviceydelser er Danmark det næstdyreste land i det Nordeuropæiske konkurrencefelt kun overgået af Norge. Og når turisterne skal grave dybt i lommerne, forventer de simpelthen mere af danskerne. 

Det har fået Region Hovedstaden til at sparke innovationsprojektet NICE (New Innovative Customer Experiences, red.) i gang. 

”Forbrugerne vil have en unik oplevelse. Det kan være hoteller, der tilbyder en app, som fortæller, hvad man kan opleve i byen. Hoteller som udlejer en cykel eller åbner en cafe i gården, hvor man møder almindelige danskere, så opholdet bliver autentisk,” siger projektleder Lene Wendelboe til TV 2 Lorry. 

Horesta indgår i NICE-partnerskabet sammen med blandt andet fagforeningerne 3F og HK, Wonderful Copenhagen, Dansk Erhverv, Roskilde Universitet og CPH Business Academy samt en lang række private aktører. 

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Konkurrence: Kender du årets ’Young Chef’

Young Chef går ud på at vise, hvem der er bedst til at sammensætte den mest vels¬magende og interessante menu, samt præsentere denne så professionelt, indbydende og gnidningsløst som muligt i et tæt samarbejde mellem kokke- og tjenerelever.

Kom til inspirerende NICE Afterparty

NICE-projektet (New innovative Customer Experiences) er afsluttet, men virksomhederne har sammen gennem fem år skabt resultater og ny viden om, hvordan turisterhvervets medarbejdere kan skabe oplevelser og værdi i samspil med gæsterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne