Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lia, en digital receptionist er blevet en del af teamet hos Danhostel Copenhagen City, hvor hun er en værdifuld hjælp for både gæster og personale.
I travle perioder servicerer Lia op mod 8.000 besøgende per måned. Hun besvarer deres spørgsmål om alt fra morgenmadstider og vejvisning til anbefalinger af særlige oplevelser i København.
Lia kan kommunikere med talelyd – på dansk og engelsk - som var hun et rigtigt menneske. Men gæsterne kan også selv bruge hendes interaktive menu for hurtigt at finde den information, de har brug for.
I de mest travle perioder har Lia vist sig som en god hjælp. Hun aflaster receptionen ved at besvare de hyppigst stillede spørgsmål, særligt om København og interne faciliteter, ligesom hun også kan tilbyde gæster adgang til rabataftaler og hjælpe med at bestille en taxa. Dermed kan de andre receptionister fokusere på mere komplekse forespørgsler og fortsat værne om den gode, menneskelige service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025