Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lia, en digital receptionist er blevet en del af teamet hos Danhostel Copenhagen City, hvor hun er en værdifuld hjælp for både gæster og personale.
I travle perioder servicerer Lia op mod 8.000 besøgende per måned. Hun besvarer deres spørgsmål om alt fra morgenmadstider og vejvisning til anbefalinger af særlige oplevelser i København.
Lia kan kommunikere med talelyd – på dansk og engelsk - som var hun et rigtigt menneske. Men gæsterne kan også selv bruge hendes interaktive menu for hurtigt at finde den information, de har brug for.
I de mest travle perioder har Lia vist sig som en god hjælp. Hun aflaster receptionen ved at besvare de hyppigst stillede spørgsmål, særligt om København og interne faciliteter, ligesom hun også kan tilbyde gæster adgang til rabataftaler og hjælpe med at bestille en taxa. Dermed kan de andre receptionister fokusere på mere komplekse forespørgsler og fortsat værne om den gode, menneskelige service.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Scandic afslører direktør for prestigeprojekt på Aarhus Ø
04-12-2025
-
Konference i København samler Europa om turismens fremtid
04-12-2025
-
Internationalt: Scandic åbner hotel nummer otte i Tyskland
04-12-2025
-
Film- og seriehits skaber stigning i interesse for Danmark
04-12-2025
-
Ingen momsændringer inden næste valg
04-12-2025
-
Nye turistmarkeder vækster - men Norge og Storbritannien går tilbage
04-12-2025
-
Joe & The Juice klar med drive-in-restaurant i 2026
04-12-2025
-
København lancerer nu global version af CopenPay
04-12-2025
-
Hotelplaner over Palads-biografen møder massiv modstand i København
04-12-2025