Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fremgangen kommer fra et stabilt højt niveau på hotel- og restaurantdriften, en stor vækst i Spa & Fitness, mange arrangementer som bryllupper og fødselsdage samt en positiv udvikling inden for erhvervsmøder og -events.
Dermed er udviklingen for alvor vendt for det ikoniske kurhotel, der nu høster frugterne af en strategisk indsats gennem flere år med fokusering, forenkling og optimering af forretningen samt digitalisering af drift og administration.
De senere år har Kurhotel Skodsborg arbejdet på at implementere en ny forretningsstrategi, der skal fremtidssikre hotellet. Strategien har bl.a. omfattet et ændret markedsfokus, en ny salgsstrategi, en styrket indsats for rekruttering og fastholdelse af de rigtige medarbejdere samt en omfattende renovering af hotellet, fx flere værelser, istandsættelse af bygninger og spa samt åbning af Brasserie Carl i 2020.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025