Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Allerede inden dørene gik op var der to lange køer med flere hundrede fans og gæster, der trippede for at se de nye lokaler, som nu har afløst arenaens tidligere og noget mindre merchandise-butik. Det skriver Herning Folkeblad.
Fanshoppen er vokset fra 80 kvadratmeter til over 500 kvadratmeter, og de markant større omgivelser blev lynhurtigt værdsat af de mange fremmødte besøgende.
Alene inden for den første time af åbningsdagen havde flere end 1000 fans været forbi FCM Shoppen. Og endnu flere dukkede op i løbet af de resterende tre timer, hvor der blev solgt alt fra spilletrøjer, t-shirts, shorts, bukser, sweatshirts, bolde og halstørklæder. Alt sammen naturligvis indsvøbt i FC Midtjylland-logo eller klubforkortelsen FCM.
Læs hele historien på herningfolkeblad.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025