Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

McDonald’s Danmark har lanceret en ny miniserie, ‘Alt ændrer sig’, som særligt henvender sig til de unge målgrupper. Det skriver Markedsforing.dk.

Ambitionen med serien, der kan ses på YouTube, er at ”møde det yngre publikum på deres egne præmisser”.

”Gennem interviews med vores medarbejdere har vi afdækket, hvad der fylder hos dem i dag, og hvad det er, de møder hos McDonald’s. Derudover har vi arbejdet sammen med dygtige manuskriptforfattere for at sikre, at energien i serien var ung, og at indholdet var relevant og underholdende,” siger Thomas Johansen, der er Head of Marketing hos McDonald’s Danmark.

McDonald’s ønsker ikke at dele konkrete kampagne- og budgettal, men oplyser, at der er tale om en ”massiv indsats i millionklassen”.

Se mini-serien her.

Vejles bedst besøgte restaurant skifter ejer

Efter 11 år i spidsen for fastfood-restauranten ved motorvejen har Jan Dahl afleveret den til Michael John Kristiansen, der også skal stå i spidsen for McDonald's ved Vejle Syd.

Log ind