Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Destination Bornholm godkendte ’Turismestrategi 2024’ på destinationens generalforsamling. Det skriver Turistmonitor.dk

Det er destinationsdirektør Pernille Kofod Lydolph, som kommer til at stå i spidsen for indsatsen på Bornholm, og som på mødet fremlagde planerne.

“Som en del af strategien vil vi styrke antallet af kommercielle målbare overnatninger, og dermed holder vi fast i den kurs, vi har lagt for Bornholm,” siger hun og peger på, at det i den fysiske udviklingsplan for Destination Bornholm allerede arbejdes med et mere differentieret udbud af overnatningsmuligheder.

Folkemødet på Bornholm er en af de begivenheder, der hvert år trækker turister til solskinsøen. Mødet er ifølge destinationsdirektøren det gode eksempel på, hvordan Bornholm har løftet opgaven i fællesskab på tværs.

Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login

Bornholm lancerer chatagent for turister

En ny digital chatagent skal gøre det lettere for både danske og udenlandske gæster at finde ferieinformationer og få svar døgnet rundt på flere sprog.

Bornholm samler nordisk turismekonference

170 forskere og praktikere fra hele Norden mødes på Bornholm til et symposium om turismens rolle. Værtskabet giver øen en enestående chance for at vise sit helårspotentiale.

Log ind