Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når snapsen ryger indenbords, ryger selvkontrollen ofte overbords, men det gør HORESTA op med i en ny kampagne lanceret lige op til julefrokostsæsonen med budskabet “hånden på hjertet – ikke på låret”.
Formålet med kampagne er at forebygge uønsket seksuel opmærksomhed og krænkende adfærd fra restaurantgæster rettet mod personalet. Det skriver Turistmonitor.dk.
“Vi ønsker at gøre det meget klart for gæster og ansatte, at det skal være trygt og godt at gå på arbejde. Man skal ikke være i et miljø, hvor der er krænkende adfærd. På arbejdspladsen skal man kunne trives og have det godt. Det vil vi gerne signalere, nanvnlig over for gæsterne i denne her tid, hvor man måske drikker mere end normalt når man er ude at spise,” siger Pia E. Voss, adm. direktør i HORESTA.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025