Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det skotskbaserede multinationale specialølsbryggeri, Brewdog, sætter ny langsigtet strategi. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Inden for fem år skal den samlede globale omsætning fra salget af selskabets egne barer nå over en milliard euro svarende til 7,45 milliarder kroner, mens antallet af barer skal tredobles fra omkring 100 barer til 300.
Strategien indebærer åbninger af barer i Indien, Storbritannien, Holland, Australien, Thailand og USA. I samme omgang kaster Brewdog sig ud i at udlicitere sit brand via en franchisemodel til selvstændige i de amerikanske stater Denver og Colorado.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025