Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De seneste år har været ekstraordinært heftige. Det mener adm. direktør i den københavnske kaffekæde Coffee Collective, Peter Dupont godt at kunne konkludere med side sine 24 år i kaffebranchen, skriver FødevareWatch.dk.
”På trods af, at vi startede Coffee Collective i 2007, lige før finanskrisen, så synes jeg, at de seneste tre år har været nogle af de mest intense år, jeg nogensinde har oplevet,” siger Peter Dupont til FødevareWatch.
Selv om man i kaffekollektivet har formået at styre gennem året og sikre en markant bedre bundlinje i 2021/22-regnskabet end året forinden, har det krævet noget andet og mere, end man har været vant til i Coffee Collective - og det har i allerhøjeste grad noget at gøre med, hvordan markedet i de forgangne år har udviklet sig, fortæller Peter Dupont.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025