Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De seneste år har været ekstraordinært heftige. Det mener adm. direktør i den københavnske kaffekæde Coffee Collective, Peter Dupont godt at kunne konkludere med side sine 24 år i kaffebranchen, skriver FødevareWatch.dk.
”På trods af, at vi startede Coffee Collective i 2007, lige før finanskrisen, så synes jeg, at de seneste tre år har været nogle af de mest intense år, jeg nogensinde har oplevet,” siger Peter Dupont til FødevareWatch.
Selv om man i kaffekollektivet har formået at styre gennem året og sikre en markant bedre bundlinje i 2021/22-regnskabet end året forinden, har det krævet noget andet og mere, end man har været vant til i Coffee Collective - og det har i allerhøjeste grad noget at gøre med, hvordan markedet i de forgangne år har udviklet sig, fortæller Peter Dupont.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024