Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De seneste år har været ekstraordinært heftige. Det mener adm. direktør i den københavnske kaffekæde Coffee Collective, Peter Dupont godt at kunne konkludere med side sine 24 år i kaffebranchen, skriver FødevareWatch.dk.
”På trods af, at vi startede Coffee Collective i 2007, lige før finanskrisen, så synes jeg, at de seneste tre år har været nogle af de mest intense år, jeg nogensinde har oplevet,” siger Peter Dupont til FødevareWatch.
Selv om man i kaffekollektivet har formået at styre gennem året og sikre en markant bedre bundlinje i 2021/22-regnskabet end året forinden, har det krævet noget andet og mere, end man har været vant til i Coffee Collective - og det har i allerhøjeste grad noget at gøre med, hvordan markedet i de forgangne år har udviklet sig, fortæller Peter Dupont.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Dansk turisme i vækst: november slår nye overnatningsrekorder
10-01-2025
-
Enklere regler skal få flere unge i fritidsjob
10-01-2025
-
Ny direktør i Paradis vil udnytte fordele med franchisetagere
10-01-2025
-
Ny restaurant åbner på en af Københavns dyreste adresser: Gammel kending må lade livet
10-01-2025
-
Konkursramt hotel solgt på tvangsauktion
10-01-2025
-
Badehotel indgår aftale med kendte ansigter
10-01-2025