Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Snart vil Trinity Hotel og Konference løfte sløret for en stor nyhed – en forfriskende, nyskabende visuel identitet, der vidner om deres konstante stræben efter innovation og æstetik. Fra det kommende årsskifte vil opdateringerne omfatte en helt ny og forbedret hjemmeside, et spritnyt logo og et inspirerende slogan – ”Hvor ekstra er standard”. Det fremgår af en pressemeddelelse.
”Vores nye visuelle identitet er en skabelse, der afspejler vores fokus på kvalitet og stil. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor det ekstraordinære er det forventede. Dette gælder ikke kun for vores værdsatte gæster, men også internt blandt vores dedikerede kollegaer,” udtaler Camilla Tallerup, Hotel Direktør.
Udover det æstetiske facelift vil besøgende opleve et nyt gastronomisk koncept og en intensiveret indsats for bæredygtighed.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025