Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Snart vil Trinity Hotel og Konference løfte sløret for en stor nyhed – en forfriskende, nyskabende visuel identitet, der vidner om deres konstante stræben efter innovation og æstetik. Fra det kommende årsskifte vil opdateringerne omfatte en helt ny og forbedret hjemmeside, et spritnyt logo og et inspirerende slogan – ”Hvor ekstra er standard”. Det fremgår af en pressemeddelelse.
”Vores nye visuelle identitet er en skabelse, der afspejler vores fokus på kvalitet og stil. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor det ekstraordinære er det forventede. Dette gælder ikke kun for vores værdsatte gæster, men også internt blandt vores dedikerede kollegaer,” udtaler Camilla Tallerup, Hotel Direktør.
Udover det æstetiske facelift vil besøgende opleve et nyt gastronomisk koncept og en intensiveret indsats for bæredygtighed.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025