Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Snart vil Trinity Hotel og Konference løfte sløret for en stor nyhed – en forfriskende, nyskabende visuel identitet, der vidner om deres konstante stræben efter innovation og æstetik. Fra det kommende årsskifte vil opdateringerne omfatte en helt ny og forbedret hjemmeside, et spritnyt logo og et inspirerende slogan – ”Hvor ekstra er standard”. Det fremgår af en pressemeddelelse.

”Vores nye visuelle identitet er en skabelse, der afspejler vores fokus på kvalitet og stil. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor det ekstraordinære er det forventede. Dette gælder ikke kun for vores værdsatte gæster, men også internt blandt vores dedikerede kollegaer,” udtaler Camilla Tallerup, Hotel Direktør.

Udover det æstetiske facelift vil besøgende opleve et nyt gastronomisk koncept og en intensiveret indsats for bæredygtighed.

Fynsk luksushotel overhaler d’Angleterre på topliste

Det sydfynske Stella Maris får flotte anmeldelser og indtager nu en af landets højeste placeringer blandt luksushoteller. Men økonomien halter uden for højsæsonen, og hoteldirektøren arbejder målrettet på at skabe balance året rundt.

Log ind