Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hos landets største danskejede fastfoodkæde, Sunset Boulevard, er de begejstrede for den nye teknologi bag programmet, ChatGPT. Så begejstrede, at de har valgt at invitere den kunstige intelligens med ind i produktudviklingen. Det fremgår af en pressemeddelelse.
Kæden bruger i forvejen ChatGPT som sparringspartner på materialer som præsentationer, stillingsopslag og SoMe kommunikation. Da udviklingsteamet stod overfor at introducere en ny burger, var det derfor naturligt også her at invitere den nye teknologi med på råd.
Den nye burger bliver kaldt Hereford Smokey Bearnaise og beskrives ifølge Sunset Boulevard af ChatGPT således: “Burgeren kombinerer klassiske ingredienser som Hereford bøf og Bearnaise mayo med en ny ingrediens, Chipotle mayo. Kombinationen er nyskabende men i tråd med de aktuelle trends i dansk madkultur.”
Hereford Smokey Bearnaise vil være tilgængelig i alle Sunset Boulevards restauranter landet over fra 6. september.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025