Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Rekom Group har de seneste to år været et af de selskaber, der har været underlagt flest restriktioner og nedlukninger under pandemien. Til tider har det derfor også virket usandsynligt, at selskabet skulle stå der, hvor selskabet gør i dag, fortæller Adam Falbert, der beskriver det som ”verdens længste pitstop”, skriver FødevareWatch.dk.

”Nu står det endnu mere klart for os, hvilket potentiale vi har. Det her forår kommer for os til at handle om, at vi skal finde ud af, præcist hvad de næste skridt i ekspansionen skal være,” siger han.

De gode takter og udsigter har fået Adam Falbert til at hive den store masterplan for europæisk ekspansion op af skuffen. Planen, der skal gøre Rekom Group til Europas største bargruppe. I dag er der 208 barer under Rekoms paraply. Inden for 24 måneder skal der være 300.

Læs hele historien her.

Rekom introducerer nyt franchisekoncept

Sydeuropæisk afterski-kultur er kernen i det nye barkoncept udtænkt af barkoncernen Rekom. Franchisekonceptet skal udbredes i både Danmark og udlandet. Første to barer åbner i 2024.

Log ind