BonBon-Land fik i 2021 et overskud på lidt over 3 millioner kroner. Det er direktør Lars Fahlmann med egne ord er "ekstremt glad" for at kunne præsentere, fortæller TV Øst.
”Det betyder selvfølgelig rigtig meget, og vi ser det som et udtryk for, at den strategi, vi har lagt, er ved at lykkes. Vi har valgt, at vi hellere vil opgradere parken, arbejde med vores image og i det hele taget hæve niveau blandt det, vi har, i stedet for at investere i nye, store rutsjebaner,” siger han til TV2 ØST.
Det betyder dog ikke, at der mangler store ambitioner for fremtiden. Parken arbejder lige nu med en femårsplan, der især handler om at forbedre parkens generelle tilstand og branding, men på den lange bane er det også planen, at der igen skal nye, store forlystelser til.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Zleep Hotels indfrier forventninger trods udfordrende år
01-07-2022
-
10 nye hotelværelser i historisk bygning: "Vi nåede det"
01-07-2022
-
Milling Hotels kommer godt ud af 2021
01-07-2022
-
Danmarks ældste sømandshjem sætter ny hotelkurs
01-07-2022
-
Hotel Norden indvier ny stor terrasse
01-07-2022
-
Hjemløse anmelder gourmetrestauranter
01-07-2022
-
Stort dansk cateringfirma solgt til tysk aktør
01-07-2022
-
Just Eat Takeaway hæver prisen for partnere i Europa
01-07-2022