Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Kaffekæden Coffee Collective tog på bundlinjeniveau revanche i det skæve regnskabsår 2021/22. Det fremgår af et dugfrisk regnskab fra den københavnske kæde, skriver Fødevarewatch.dk. Virksomheden præsterede i året at løfte bundlinjen fra 12.500 kr. til 1,5 mio. kr., og fremgangen var også at spore på toppen, hvor omsætningen voksede til 59,4 mio. kr. fra 43,4 mio. kr. i 2020/21.
Det er da også en tilfreds ledelse med adm. direktør Peter Nørgaard Dupont i spidsen, der i ledelsesberetningen gør status på regnskabsåret. Ledelsen begrunder fremgangen med investeringer.
”Den øgede omsætning samt overskud ligger i forventet forlængelse af selskabets coronakrisehåndteringsstrategi med diverse fremrykkede investeringer,” skriver ledelsen i sin beretning.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024