Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Har du stærke holdninger til smagen i din burger? Kan du lide at møde til direktørtid? Så er du måske den, vi leder efter.” Sådan lyder det i et usædvanligt stillingsopslag på Jobindex fra den danske fastfoodkæde Sunset Boulevard lige nu, skriver Markedsføring.dk.
Stillingen beskrives som ’ekstremt tidsbegrænset’, og om selve opgaven hedder det: ’Som Smagsdirektør vil du skulle smage to varianter af vores næste Hereford limited edition. Efterfølgende skal du vælge, hvilken smagsvariant, vi skal lancere’.
Og det job er der tilsyneladende mange, der gerne vil have: Inden for den første time efter opslaget var kommet op, var der landet 55 ansøgninger – nu er tallet næsten 200, oplyser kæden.
”Det er en måde at få involvering og en masse gode inputs fra danskerne. Det gør markedsføringen levende og giver en masse gode learnings til os som organisation,” skriver Cathrine Florian Bang, Commercial Director, Sunset Boulevard, i en mail til Markedsføring.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025