Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Har du stærke holdninger til smagen i din burger? Kan du lide at møde til direktørtid? Så er du måske den, vi leder efter.” Sådan lyder det i et usædvanligt stillingsopslag på Jobindex fra den danske fastfoodkæde Sunset Boulevard lige nu, skriver Markedsføring.dk.
Stillingen beskrives som ’ekstremt tidsbegrænset’, og om selve opgaven hedder det: ’Som Smagsdirektør vil du skulle smage to varianter af vores næste Hereford limited edition. Efterfølgende skal du vælge, hvilken smagsvariant, vi skal lancere’.
Og det job er der tilsyneladende mange, der gerne vil have: Inden for den første time efter opslaget var kommet op, var der landet 55 ansøgninger – nu er tallet næsten 200, oplyser kæden.
”Det er en måde at få involvering og en masse gode inputs fra danskerne. Det gør markedsføringen levende og giver en masse gode learnings til os som organisation,” skriver Cathrine Florian Bang, Commercial Director, Sunset Boulevard, i en mail til Markedsføring.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Finanslov sender millioner til attraktioner og oplevelsesprojekter
24-10-2025
-
Direktørstop på Plesners Badehotel efter få måneder
24-10-2025
-
Vismænd: Råderummet er 32 mia. kr. mindre end oplyst
24-10-2025
-
Noma og Novonesis går sammen om nye smagsløsninger
24-10-2025
-
Aros sætter åbningsdato for prestigeprojekt
24-10-2025
-
Ny evaluering viser manglende kontrol med korttidsudlejning
24-10-2025
-
Erfaren leder vender tilbage til Charlottehaven
24-10-2025