Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I et forsøg på at kickstarte en alkoholbranche, der lider af økonomiske kvaler, har den japanske regering lanceret en landsdækkende konkurrence for at få unge til at drikke mere alkohol som sake, whisky og øl.
Kampagnen, der går under navnet Sake Viva!, er lanceret af landets skattemyndighed, da skatteindtægterne fra branchen er faldet som følge af faldende fødselsrater, en aldrende befolkning og ændringer i livsstil grundet corona, skriver Fødevarewatch med Skynews som kilde.
Læs hele historien
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025