Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Indeholdende ærteprotein, havregryn, kartofler, æbler og løg lancerer Ikea nu en plantebaseret variant til den berømte svenske kødbolle, som sidste år blev solgt i 12,4 millioner eksemplarer i de fem danske varehuse. Det skriver Fødevarewatch.
Ikeas restauranter har i forvejen en vegansk "grøntsagsbolle" på menukortet, men den nye variant er udviklet, så den mimer smagen af kød, fortæller Monica Keaney, landeansvarlig for bæredygtighed i Ikea Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024