Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2017 lancerede Visit Aarhus et Aarhuscard. Det benytter flere og flere turister sig af, skriver Århus Stiftstidende.
I forhold til det første år, hvor kortet var i handlen, steg antallet af brugere i 2018 med 26 procent, og de foreløbige tal for 2019 viser, at der i forhold til 2018 har været en stigning på yderligere 11 procent. Da de endelige tal for 2019 naturligvis først kan tælles op, når året er omme, kan stigningen i 2019 ovenikøbet vise sig at blive højere end de 11 procent.
”Vi er både glade for og stolte over, at turisterne har taget så godt imod vores Aarhuscard”, fortæller direktør i Visit Aarhus Pia Lange Christensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025