Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2017 lancerede Visit Aarhus et Aarhuscard. Det benytter flere og flere turister sig af, skriver Århus Stiftstidende.
I forhold til det første år, hvor kortet var i handlen, steg antallet af brugere i 2018 med 26 procent, og de foreløbige tal for 2019 viser, at der i forhold til 2018 har været en stigning på yderligere 11 procent. Da de endelige tal for 2019 naturligvis først kan tælles op, når året er omme, kan stigningen i 2019 ovenikøbet vise sig at blive højere end de 11 procent.
”Vi er både glade for og stolte over, at turisterne har taget så godt imod vores Aarhuscard”, fortæller direktør i Visit Aarhus Pia Lange Christensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Farvel til Jensens Bøfhus: Alle restauranter overtages af Bone's
08-11-2025
-
Bone’s vokser til 39 restauranter efter opkøb af Jensens Bøfhus
08-11-2025
-
Regeringen i nyt initiativ: Vil tvinge Airbnb til at dele data med myndigheder
08-11-2025
-
CNN fremhæver Tivoli som global julefavorit
08-11-2025
-
HORESTA debatindlæg: Turismepulje skal skabe resultater – ikke skrivebordsprojekter
08-11-2025
-
København vil indføre boligpatrulje mod ulovlig korttidsudlejning
08-11-2025
-
Nyborg Strand vil løfte næste generation med nyt elevinitiativ
08-11-2025
-
Norrlyst koncernen vil digitalisere branchen med prisdifferentiering og AI
08-11-2025