Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, ønsker nu for alvor at sætte skub i planerne om at indtage det svenske hotelmarked, og derfor har Zleep Hotels valgt at insource en vigtig kernefunktion; nemlig kædens svenske salgsafdeling. Til at bane vejen for Zleep Hotels i det bakkede, svenske terræn står kædens nyansatte Sales Manager; Caroline Petersson.

Caroline Petersson har med sine 31 år i servicebranchen stor indsigt i, hvad det vil sige at drifte, lede og sælge hoteller. Efter 11 år på Hilton Hotel, i både drift og salg, og et år som salgschef ved Berns Hotel Group, har Caroline Petersson nu søgt nye udfordringer ved Zleep Hotels:

”Efter mange år i branchen har jeg nu den store ære af at være en del af Zleep Hotels. Jeg ser et enormt vækstpotentiale i brandet, og jeg glæder mig til at etablere det danske hotelkoncept i Sverige”, fortæller ny Sales Manager i Zleep Hotels Caroline Petersson.

I januar i år åbnede den danske hotelkæde det første Zleep hotel på svensk jord – Zleep Hotel Upplands Väsby - og med en målsætning om at operere 40 hoteller i 2025 gør hotelkæden nu for alvor klar til at udbrede kendskabet til Zleep nordøst for Øresund, og her spiller kædens nye Sales Manager en afgørende rolle.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Ikonisk hotel i Hjørring solgt

Gennem knap to år har Bjarne ”Bamme” Sørensen forsøgt at afhænde Det Bette Hotel i Hjørring, som han og hustruen Sulle har drevet gennem mere end 10 år, skriver Nordjyske.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne