Den 1. november tiltræder 38-årige Morten Max som HR Manager hos Restaurant Flammen, hvor han får ansvar for over 700 medarbejdere og ledere i kædens 16 restauranter.

”Som led i Flammens strategi har vi brug for at styrke hele det strategiske indsatsområde inden for HR, og vi mener, at Morten Max er den rette til at drive den udvikling, vi ønsker for vores medarbejdere,” siger adm. direktør Piet Klein.

Morten Max kommer med erfaring fra Salling Group og Bestseller, hvor han senest har været Retail Leadership Responsible i Jack & Jones. Nu tager han så springet til en helt ny branche, hvor han glæder sig til at gøre brug af sin viden om både mennesker og teams, drift og resultater.

”Jeg elsker en god grillbuffet, men jeg er ikke selv særlig dygtig til at lave mad. Til gengæld er jeg god til mennesker og til at skabe rammerne for, at de har de godt og kan præstere deres bedste hver dag,” fortæller Morten Max.

Hos Flammen får han bl.a. ansvar for at optimere rekrutteringen, strukturere udviklingen af medarbejdere og ledere samt at sikre en medarbejdertilfredshed i top.

”De udfordringer, Flammen kan tilbyde, er enormt inspirerende og spændende, og jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang,” siger den kommende HR Manager.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne