Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Restaurantkæden Flammen er klar til at gå i offensiven. En ny strategi er på plads, så der skal ekstra kul på grillen i de 15 restauranter herhjemme. Kvaliteten og gæsternes oplevelse skal forbedres yderligere, og fremover vil Flammen udvide med mere takeaway og brunchbuffet i weekenden på udvalgte restauranter. Det skal skaffe flere gæster og mere omsætning, skriver Jyllands-Posten.
Samtidig har Flammen planer om at åbne flere spisesteder herhjemme og på længere sigt i udlandet.
”Jeg ser et potentiale for yderligere fem-seks restauranter. Vi forhandler om lejemål, og jeg forventer, at vi vil åbne en ny restaurant inden udgangen af næste år. Derefter afhænger ekspansionen af, hvor vi kan få de rette placeringer. Vi vil f.eks. gerne åbne restaurant i det nordlige Sjælland,” siger adm. direktør i Flammen Piet Klein.
Han blev ansat som chef for den familieejede restaurantkæde i foråret. Den 44årige direktør har bl.a. en fortid i detailbranchen. Hans opgave er at få mere struktur og en klar retning for restaurantkæden, som gennem flere år voksede ved knopskydning. Det skete med succes og solide overskud.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny chef og renovering skal løfte Odder Parkhotel
27-06-2025
-
Stena Line og Strawberry færdige med stor hotelrenovering i Frederikshavn
27-06-2025
-
Core Hospitality ansætter ny CFO for at styrke nordisk vækst
27-06-2025
-
Brune turistskilte lokker tusindvis af gæster til museer og oplevelser
27-06-2025
-
København forbyder turistbusser at standse ved Gefionspringvandet
27-06-2025
-
London klar til selvkørende taxier fra 2026
27-06-2025