Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fødevarekoncernen Dagrofa, der de seneste år har kæmpet med milliardunderskud, optrapper nu kampen om det stigende antal kunder, der køber nemme madløsninger i supermarkedet, skriver Børsen. Koncernen, der bl.a. ejer butikskæderne Meny, Min Købmand, Spar og Let-Køb, vil i begyndelsen af næste år forsøge sig med nye testkoncepter.
Koncernen har for nyligt ombygget en Meny-butik i Søborg, hvor kunderne i en testperiode kan bestille frisklavet sushi i butikken, og det koncept vil koncernchefen gerne teste i andre butikker.
"Der står en sushikok i butikken, som laver "live-sushi," og så kan du bestille sushi og enten tage det med hjem i din indkøbskurv eller spise det i butikken," siger Tomas Pietrangeli, der dog ikke vil uddybe, hvor mange butikker, han vil rulle konceptet ud i.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025