Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bite Copenhagen tiltrækker endnu engang international opmærksomhed og tilføjer Handmade Culinaria til programmet - en omrejsende verdensudstilling der fremviser de bedste produkter fra den tyske fødevareklynge.
Handmade Culinaria's udstillingsdirektør, Pascal Johanssen, ser frem til at blive en del af en fremsynet fagmesse som Bite Copenhagen:
"Først og fremmest er vi er utroligt glade for at være en del af Bite Copenhagen, den eneste fødevaremesse i Nordeuropa, som faktisk har en seriøs ambition om udelukkende at fokusere på produkter og af meget høj kvalitet og de rigtige deltagere."
Handmade Culinaria har 85 forskellige virksomheder med sig, der kun arbejder med de bedste råvarer. Besøgende kan tage del i speaks og smagninger, blandt andet kan man prøvesmage Monkey Gin med hemmelige urter fra Schwarzwald i Sydvesttyskland, og socialt ansvarlige fødevareprodukter fra konfliktzoner som Afghanistan og Palæstina.
Om Bite Copenhagen:
- International b2b fødevareudstilling i Bella Center Copenhagen med fokus på fremtidens madscene
- Faciliteret af BC Hospitality Group I samarbejde med førende danske brancheaktører, og Copenhagen Cooking & Food Festival
- Besøgende fra mere end 50 lande i 2018
- Levende madoplevelser, talks og netværksarrangementer med indkøbere og andre producenter
- Udsolgt i 2018
Læs mere: www.bitecopenhagen.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025