Kun små to måneder efter at den danske hotelkæde, Zleep Hotels, åbnede sit første hotel i Sverige, er jagten nu for alvor sat ind på at erobre det svenske hotelmarked. Det har længe været en stor drøm for kæden at ekspandere mod nord, og nu skydes jagten så for alvor i gang med en nyoprettet stilling i ledelsen.

Stillingsbetegnelsen lyder Director of Business Development Sweden, og manden til at løfte opgaven er svenske Jonas Holmer. Som Director of Business Development Sweden skal Jonas Holmer stå i spidsen for udviklingen af nye Zleep hoteller i Sverige, hvilket vil være til glæde og gavn for de mange svenske naboer, danske såvel som internationale feriegæster og kædens mange firmakunder, der jævnligt rejser i nabolandet mod nord. Zleep Hotels har allerede 12 svenske lokationer på ønskelisten, hvorfor tiden nu er kommet til en oprustning på udviklingsfronten.

”Jeg er enormt glad for at blive en del af Zleep og virksomhedens svenske ekspansion. Både forretningsmodellen og den fremragende udførelse er imponerende, og jeg er sikker på, at Zleep Hotels vil fungere rigtig godt i Sverige. Der er bestemt plads til dansk design og hygge til fornuftige priser i det svenske hotelmarked. Med over 20 års erfaring i ejendomsudvikling i både Sverige og Skandinavien har jeg en god portion viden passende til stillingen som Director of Business Development for Zleep i Sverige”, fortæller Jonas Holmer om at starte i hotelkæden.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nu åbner hotels gastronomiske fyrtårn

Indretningen af Hotel Alsiks nye restaurant, Syttende, er ganske som restaurantens køkken – helt uden dogmer. Materialer, møblement og service er af bedste kvalitet, men der er ingen krav til hverken designtradition eller ophav. Resultatet er den hyggelige minimalisme, der fremover skal være den fysiske ramme om Jesper Kochs gastronomiske vision.

Kokkedal Slot sat til salg

Kokkedal Slot er sat til salg for 150 millioner kroner, skriver dagbladet Børsen. Og det skal helst drives videre som det luksusresort, den nuværende ejer, Mikael Goldschmidt, har skabt.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne