Kun små to måneder efter at den danske hotelkæde, Zleep Hotels, åbnede sit første hotel i Sverige, er jagten nu for alvor sat ind på at erobre det svenske hotelmarked. Det har længe været en stor drøm for kæden at ekspandere mod nord, og nu skydes jagten så for alvor i gang med en nyoprettet stilling i ledelsen.

Stillingsbetegnelsen lyder Director of Business Development Sweden, og manden til at løfte opgaven er svenske Jonas Holmer. Som Director of Business Development Sweden skal Jonas Holmer stå i spidsen for udviklingen af nye Zleep hoteller i Sverige, hvilket vil være til glæde og gavn for de mange svenske naboer, danske såvel som internationale feriegæster og kædens mange firmakunder, der jævnligt rejser i nabolandet mod nord. Zleep Hotels har allerede 12 svenske lokationer på ønskelisten, hvorfor tiden nu er kommet til en oprustning på udviklingsfronten.

”Jeg er enormt glad for at blive en del af Zleep og virksomhedens svenske ekspansion. Både forretningsmodellen og den fremragende udførelse er imponerende, og jeg er sikker på, at Zleep Hotels vil fungere rigtig godt i Sverige. Der er bestemt plads til dansk design og hygge til fornuftige priser i det svenske hotelmarked. Med over 20 års erfaring i ejendomsudvikling i både Sverige og Skandinavien har jeg en god portion viden passende til stillingen som Director of Business Development for Zleep i Sverige”, fortæller Jonas Holmer om at starte i hotelkæden.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne