Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når det kommer til at få turisterne rundt i hele Nordjylland, er information og investeringer altafgørende, skriver Annette Hyldebrandt, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi i HORESTA, i dagens udgave af Nordjyske.
”Vi skal markedsføre de mange unikke muligheder, som man ikke finder andre steder end i regionen, og vi skal konstant udvikle på vores eksisterende trækplastre, samtidig med at vi tilføjer nye. Når det er på plads, skal vi have infrastrukturen, som gør det nemt og smidigt for gæsterne at komme rundt til byer, seværdigheder og attraktioner i landsdelen.”
Hun mener således, at det er positivt, at regeringen og Dansk Folkepartis har lavet en aftale, hvor mere end 100 mia. kr. afsættes til forbedringer af motorveje, nye tog og tunneller på tværs af Danmark. For selvom intentionen har været at løsne knudepunkter med trængselsbelastninger, så er initiativerne også sød musik for turisterhvervet, hvor tilgængelighed er altafgørende, skriver hun.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025