Small Danish Hotels har indgået en aftale med Digital Guest, som har til formål at styrke den digitale service og kommunikationen hos medlemmerne.

Aftalen sikrer alle 70 medlemshoteller en digital webplatform som effektiviserer kommunikationen med gæsterne før, under og efter opholdet. DigitalGuest leverer en digital gæstebog, som giver hotelgæsten al nødvendig information om hotellet direkte i lommen. En erstatning af den gamle værelsesmappe på hotellet som nu kun er et klik væk på gæstens egen smartphone.

”Med sloganet ” Moments of happiness” og altid fokus på det ”gode værtskab” er gæstekommunikation utrolig vigtigt for os. Via dialog har vi en større mulighed for at opfylde gæstens forventninger og behov og gerne lidt til. Det mener vi, at DigitalGuest systemet er perfekt til og samtidigt kan det hjælpe med planlægningen af dagens kontakt med vores gæster og gøre livet lidt lettere for vores hoteller i den travle hverdag." siger direktør for Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

TV2/News satte fokus på nye hotelværelser og rekordsommer

TV2/News satte i morges fokus på, at hotelbranchen har haft en rekordsommer med 5,8 millioner overnatninger i månederne juni-august. Men indslaget handlede også om, at branchen ser ind i en tid med skærpet konkurrence på grund af en voldsom vækst i kapaciteten. Særligt i København.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne