Small Danish Hotels har indgået en aftale med Digital Guest, som har til formål at styrke den digitale service og kommunikationen hos medlemmerne.

Aftalen sikrer alle 70 medlemshoteller en digital webplatform som effektiviserer kommunikationen med gæsterne før, under og efter opholdet. DigitalGuest leverer en digital gæstebog, som giver hotelgæsten al nødvendig information om hotellet direkte i lommen. En erstatning af den gamle værelsesmappe på hotellet som nu kun er et klik væk på gæstens egen smartphone.

”Med sloganet ” Moments of happiness” og altid fokus på det ”gode værtskab” er gæstekommunikation utrolig vigtigt for os. Via dialog har vi en større mulighed for at opfylde gæstens forventninger og behov og gerne lidt til. Det mener vi, at DigitalGuest systemet er perfekt til og samtidigt kan det hjælpe med planlægningen af dagens kontakt med vores gæster og gøre livet lidt lettere for vores hoteller i den travle hverdag." siger direktør for Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.

Luksushotel har fjernet eksotisk frugt af hensyn til klimaet: Det er et lille skridt, men vi er ikke hellige

Honningmeloner, ananas og druer forsvandt i december fra morgenbuffeten på Hotel Koldingfjord. I stedet for frugtsalaten er der nu økologiske æbler fra Fyn, som gæsterne selv kan skære ud. Ved udgangen af januar bliver kaffen økologisk, og til februar er husets rød- og hvidvin, der i dag kommer fra Californien, skiftet ud med en italiensk vin, så dråberne ikke skal transporteres tværs over kloden, skriver Vejle Amts Folkeblad.

Tættere på nyt københavnsk kæmpehotel

Arp-Hansen Hotel Groups største hotel er i dag Tivoli Hotel & Congress Center med 679 værelser. Men titlen overtages til oktober i år af gruppens Wakeup-hotel i Borgergade ved Kgs. Nytorv. Det har i dag 498 værelser, men udvides med 272 værelser, så det kommer op på 770 – en udbygning til anslået 400 millioner kroner.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne