Small Danish Hotels har indgået en aftale med Digital Guest, som har til formål at styrke den digitale service og kommunikationen hos medlemmerne.

Aftalen sikrer alle 70 medlemshoteller en digital webplatform som effektiviserer kommunikationen med gæsterne før, under og efter opholdet. DigitalGuest leverer en digital gæstebog, som giver hotelgæsten al nødvendig information om hotellet direkte i lommen. En erstatning af den gamle værelsesmappe på hotellet som nu kun er et klik væk på gæstens egen smartphone.

”Med sloganet ” Moments of happiness” og altid fokus på det ”gode værtskab” er gæstekommunikation utrolig vigtigt for os. Via dialog har vi en større mulighed for at opfylde gæstens forventninger og behov og gerne lidt til. Det mener vi, at DigitalGuest systemet er perfekt til og samtidigt kan det hjælpe med planlægningen af dagens kontakt med vores gæster og gøre livet lidt lettere for vores hoteller i den travle hverdag." siger direktør for Small Danish Hotels, Jørgen Christensen.

Turismefremme

De offentlige investeringer på ca. 650 mio. kr. om året i dansk turisme skal bruges mere effektivt. Samtidig skal der mere fart på digitaliseringen - både for at styrke virksomhedernes drift og forbedre servicen over for turisterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne