Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Simple Feast forsøger at finde fodfæste på det danske marked, og det koster selskabet mange millioner. Et nyt regnskab viser, at måltidskassefirmaet kommer ud af 2018 med et underskud på 40,1 mio. kr. mod minus 5,7 mio. kr. i 2017, skriver FødevareWatch.dk.
"Selskabet har i 2018 investeret i udvikling af produktet, operationelt blueprint, branding, IT-infrastruktur og øget vækst. Herudover har selskabet udbygget egne produktionsfaciliteter, som vil medføre, at hovedparten af selskabets produkter fremadrettet vil blive produceret i egne faciliteter," står der i ledelsesberetningen.
Simple Feast blev stiftet af Endomondo-iværksætterne Jakob Nordenhof Jønck og Thomas Ambus i 2014. De startede selskabet som et opskriftunivers, men valgte for to år siden i stedet at gå ind på måltidskassemarkedet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
København vil undersøge lokation for gigantisk multiarena
18-11-2025
-
Wolt fjerner omstridt klausul om ensartede priser
18-11-2025
-
Horten går ind i sag om ulovlig støtte til Arena Næstved
18-11-2025
-
Strawberry vælger Svanemærket til sine 250 hoteller
18-11-2025
-
Europas forretningsrejser i kraftig vækst frem mod 2026
18-11-2025
-
Københavns Lufthavn går mod rekordår – også i 2026
18-11-2025
-
Brøndums Hotel skal renoveres for trecifret millionbeløb
18-11-2025
-
Fire danske kokke klar til Global Chefs Challenge 2026 i Wales
18-11-2025
-
Turister tegner sig for en tredjedel af omsætningen i Frederikshavn Kommune
18-11-2025