Fem unge fynboer har store ambitioner om at erobre hele det europæiske marked med et digitalt værktøj, som påvirker alt fra vagtplanlægning til lagerstyring, kassen og hvilket bord, kunden bliver placeret ved.

De fem står bag virksomheden Quickorder, som sidste år havde 200 millioner transaktioner i Danmark og Norge - og fordoblede forretningen i første kvartal i år.

Men det er ikke kun de danske restauratører og norske restaurantgæster, som skal til at vænne sig til det fynske system, for de fem unge stiftere vil ud i hele Europa og længere ud.

”Vi vil digitalisere en af de brancher, som er vigtigst for den europæiske økonomi, men alligevel nok er den, som er dårligst til at bruge ny teknologi”, siger medstifter Mads Wedderkopp.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Ny millionpulje til den digitale omstilling af små og mellemstore virksomheder

På www.smvdigital.dk kan små og mellemstore virksomheder nu søge tilskud til indkøb af rådgivning, der skal hjælpe til at afklare, hvordan virksomheden kan digitaliseres, og ligeledes afdække de økonomiske og forretningsmæssige potentialer ved at gøre det. SMV:Digital har desuden et særskilt fokus på virksomhedernes online salg.

Trend: Virksomheder forener historie og den digitale fremtid

Hvordan kan man som virksomhed skille sig ud ved at forene digitale muligheder med forretningens historie? For at løfte et gammelt brand ind i nutiden og fremtiden har familieboghandlen Rubio, sammen med designvirksomheden Masquespacio brugt teknologi i deres indretning til at skabe interaktion.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne