Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Svostrup Kro er en historisk kro lidt uden for Silkeborg, som første gang åbnede dørene i 1981. Siden da har kroen bibeholdt en traditionel restaurantdrift, hvor bookinger modtages pr. telefon eller email. Men traditionel restaurantdrift kan føre til, at mange potentielle gæster ikke får booket bord, hvis de skal gøre det pr. telefon.
En undersøgelse af Acuity Schedule viser, at 90% af gæsterne foretrækker at booke online. Samtidig prioriterer mange bevidst at finde en restaurant, der tilbyder online booking, når der skal bookes bord. Det kan betyde, at mange restauranter mister potentielle gæster, når de ikke imødekommer det, som er mange gæsters foretrukne bookingmetode, nemlig online booking.
"Det er vigtigt for os at bibeholde vores arbejdsprocesser og samtidig modtage flere gæster i restauranten. Gennem samarbejdet med bookingplatformen Eatie har vi ikke ændret på vores rutiner, og vi oplever at modtage mange flere bookinger gennem Eatie, end vi ellers ville få. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og den kommunikation, vi har haft med virksomheden," siger Dragan Sljivic, direktøren i Svostrup kro.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025