Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hoteller finder konstant nye samarbejdspartnere, og senest er der ved at tegne sig et mønster med bilproducenter, skriver Skift.com.
Den globale trendvirksomhed WGSN fortæller:
”For at skille sig ud i mængde må luksus-brands søge eksklusivitet og relevans. De bør fokusere på partnerskabsaftaler med virksomheder med lignende kundegrupper men andre funktioner for at skabe unikke oplevelser. Et plus et giver tre, hvis det udføres korrekt”, skriver WGSN,
Four Seasons har for eksempel et samarbejde med Mercedes på en række af deres skisportshoteller. Det gælder både større biler, hvor der er plads til ski og nyere modeller til mini-road trips. Waldorf Astoria Hotels & Resorts har netop fornyet deres partnerskab med Aston Martin, hvor gæster kan komme på en såkaldt Aston Martin Driving Experience.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025