Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Restaurantkæden Cofoco tror så meget på den koldbryggede kaffeenergidrik Ayoola, at den har valgt at købe sig ind i iværksættervirksomheden, skriver Berlingske.
Partnerne vil ikke røbe, hvor meget Cofoco har betalt, men ifølge CVR-virksomhedsregisteret har den voksende restaurantkoncern købt sig ind i 25 til 30 pct. af den nye virksomhed.
Den nye drik lanceres i uge 9 i en række københavnske cafeer og restauranter. Ayoola er ifølge Mathias Wehlitz et bud på en ny måde at drikke sin kaffe på. Han opfatter kaffen som en energidrik til et mere voksent publikum end de traditionelle energidrikprodukter på markedet, som typisk henvender sig til teenagesegmentet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tennisikon i ny storinvestering af Joe & The Juice: Vil åbne egne butikker
18-12-2025
-
Visit Denmark-direktør skal styrke turismens stemme i Europa
18-12-2025
-
Aarhus halverer erhvervsturisme-støtte midt i hotelboom
18-12-2025
-
Erkender ulovlig støtte til Arena Næstved: HORESTA kræver handling i hele Danmark
18-12-2025
-
HORESTA: EU-regler bør følges op med skarpere krav til Airbnb
18-12-2025
-
Dining Week 2026: Hele landet dækkes op til gastronomisk festival
18-12-2025
-
HORESTA kritiserer forslag om at bremse hotelvækst i Indre By
18-12-2025
-
Norrlyst overtager fuldt ejerskab af bagerivirksomhed
18-12-2025
-
Luksusturismen vokser markant i Danmark og Sverige
18-12-2025