En utilfreds kunde hos takeaway-sitet Hungry.dk blev tilbudt at få sine penge retur, hvis Hungry.dk til gengæld måtte slette dele af en kritisk restaurantanmeldelse. Det skriver Fødevarewatch.

”Du kan få dine penge retur, hvis vi til gengæld får lov til at slette dele af din kritiske anmeldelse af et pizzaria.”

Sådan lød det i en mail til en utilfreds pizzakunde, som en medarbejder fra udbringningstjenesten Hungry.dk stod bag. Hos Hungry.dk beklagerr direktør Rune Risom forløbet.

”Vi har ingen interesse i at pille i kundernes anmeldelser. Men vi forsøger på kundens vegne at løse dårlige situationer og tage ansvar for, at kunderne har en god oplevelse og ikke skal i dialog med restauranten,” siger han.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Hoteller snuppet for anmeldelsessnyd

Søger turister på ’the best hotel’ samt navnet på en destination, er de næsten garanteret, at Tripadvisors rangering af overnatningssteder er blandt de første resultater, men er anmeldelsessiden til at stole på?

Danske forlystelsesparker hyldes af gæsterne

I Danmark er vi forkælede med nogle af Europas allerbedste forlystelsesparker. Sådan lyder dommen i hvert fald fra Tripadvisors brugere. Platformen har lavet en liste med de 25 bedste forlystelsesparker i Europa, og her er fire danske blandt de første 20.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne