En utilfreds kunde hos takeaway-sitet Hungry.dk blev tilbudt at få sine penge retur, hvis Hungry.dk til gengæld måtte slette dele af en kritisk restaurantanmeldelse. Det skriver Fødevarewatch.

”Du kan få dine penge retur, hvis vi til gengæld får lov til at slette dele af din kritiske anmeldelse af et pizzaria.”

Sådan lød det i en mail til en utilfreds pizzakunde, som en medarbejder fra udbringningstjenesten Hungry.dk stod bag. Hos Hungry.dk beklagerr direktør Rune Risom forløbet.

”Vi har ingen interesse i at pille i kundernes anmeldelser. Men vi forsøger på kundens vegne at løse dårlige situationer og tage ansvar for, at kunderne har en god oplevelse og ikke skal i dialog med restauranten,” siger han.

Pizzakæde har 11 nye pizzeriaer på vej

Dominos vil føje 11 nye pizzeriaer til kæden i Danmark i 2020. Derudover indleder selskabet et samarbejde med Hungry.dk om udlevering af maden. Det oplyser Dominos i en pressemeddelelse.

Bæredygtighedsvideo: Letz Sushi var først i Europa

På HORESTA Årsdag var seks af hotel- og restauranterhvervets grønne frontløbere udvalgt til at fortælle, hvad de er særligt stolte af at være lykkedes med, hvad angår bæredygtighed. Her kan du se videoen med Letz Sushi

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne