Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Nationalpark Mols Bjerge er et hotspot for outdoor-oplevelser i det østjyske. Området råder over nogle stærke og dedikerede turismeaktører og organisationer – på tværs af fødevarer, overnatning og oplevelser. Projektet 'Et outdoor-center i dansk perspektiv' ville derfor samle alle outdoor-aktørerne et sted, hvor de kunne synliggøre deres tilbud samlet over for de mange gæster i området.
Nationalpark Mols Bjerge og Dansk Kyst- og Naturturismen har i samarbejde sat skibet i søen til projektet. Region Midtjylland og Syddjurs Kommune er gået ind i projektet med økonomisk støtte og som medlemmer af en styregruppe, hvor også Destination Djursland, Naturstyrelsen, Nationalpark Mols Bjerge og Dansk Kyst- og Naturturisme deltager. Projektet er gennemført i samarbejde med konsulentbureauet ORANGE Elevator.
I første omgang er der udviklet et forretningskoncept og en femårig plan samt den online salgsplatform nationalparkoutdoor.dk. Platformen blev testet i løbet af sommeren 2018 med stor succes, og allerede nu har nationalparken fået mulighed for at arbejde videre med den.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Aalborg melder sig som kandidat til Kulturhovedstad 2032
27-05-2025
-
Nye turismedata på vej: 17.000 gæster har givet input
27-05-2025
-
Ny direktør i Rekom skal sætte fart på vækst og indtjening
27-05-2025
-
Go Hotels udvider med to nye hoteller på Amager
27-05-2025
-
Hotel bytter rengøring for træer i dansk natur
27-05-2025
-
Aarhus får nyt hotel og spillested i kreativ bydel
27-05-2025
-
Første Green Key-hotel i Løkken: Kallehavegaard er nu certificeret
27-05-2025