Det skal være fortid, at hotelgæster spilder tid med at vente på at få udleveret nøglen, når de besøger et af Brøchner Hotels' seks hoteller i København.

Med appen Aeroguest vil hotelkæden nu gøre det muligt for gæsterne at klare alle aspekterne af deres ophold ved hjælp af en smartphone uden at skulle i berøring med personalet.

"For gæsterne er det irriterende at skulle stå i kø for at få udleveret en nøgle eller besvaret et spørgsmål. Det irritationselement vil vi gerne fjerne, så gæsten i realiteten kan gå op på sit værelse uden at skulle snakke med nogen," siger driftsdirektør hos Brøchner Hotels, Johan Åséll.

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Stor hotelkæde ramt af stort databrud

700.000 gæster i Choice Hotels kan have fået stjålet deres personlige data. Databruddet kunne have været undgået, da en sikkerhedsforsker mener, at oplysningerne er blevet gemt på en database, der ikke har været sikker. Det skriver Travelmole.com

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne