Det skal være fortid, at hotelgæster spilder tid med at vente på at få udleveret nøglen, når de besøger et af Brøchner Hotels' seks hoteller i København.

Med appen Aeroguest vil hotelkæden nu gøre det muligt for gæsterne at klare alle aspekterne af deres ophold ved hjælp af en smartphone uden at skulle i berøring med personalet.

"For gæsterne er det irriterende at skulle stå i kø for at få udleveret en nøgle eller besvaret et spørgsmål. Det irritationselement vil vi gerne fjerne, så gæsten i realiteten kan gå op på sit værelse uden at skulle snakke med nogen," siger driftsdirektør hos Brøchner Hotels, Johan Åséll.

København: Moderne hotel tager form gammelt fakultet

Nu er ombygningen af de historiske bygninger, der ligger som nabo til Rundetårn og Trinitatis Kirke, gået i gang, og om halvandet år kan man booke sig ind livsstilshotellet 25hours. Kæden findes allerede i udlandet med en ung og spændende indretning, skriver Kursuslex.dk.

Odense-hotel skifter direktør

Frederik VI’s Hotel ejes af Lillebælt Gruppen, der også har Radisson Blu H.C. Andersen Hotel Odense. Fra årsskiftet skal H.C. Andersen-hotellet drives af Comwell Hotels, der samtidig overtager driften af blandt andet også musik- og teaterhuset Odeon.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne