Det skal være fortid, at hotelgæster spilder tid med at vente på at få udleveret nøglen, når de besøger et af Brøchner Hotels' seks hoteller i København.

Med appen Aeroguest vil hotelkæden nu gøre det muligt for gæsterne at klare alle aspekterne af deres ophold ved hjælp af en smartphone uden at skulle i berøring med personalet.

"For gæsterne er det irriterende at skulle stå i kø for at få udleveret en nøgle eller besvaret et spørgsmål. Det irritationselement vil vi gerne fjerne, så gæsten i realiteten kan gå op på sit værelse uden at skulle snakke med nogen," siger driftsdirektør hos Brøchner Hotels, Johan Åséll.

Turismefremme

De offentlige investeringer på ca. 650 mio. kr. om året i dansk turisme skal bruges mere effektivt. Samtidig skal der mere fart på digitaliseringen - både for at styrke virksomhedernes drift og forbedre servicen over for turisterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne