Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Restaurant Brands International vil i gang med at lede efter samarbejdspartnere internationalt. Både Burger King, Tim Hortons og Popeyes Louisiana Kitchen skal have vækst i hele verden. Det skriver The Wall Street Journal ifølge FødevareWatch.
Initiativet kommer, efter at væksten har været lille i USA for Burger King og Popeye, og helt flad for Tim Hortons i Canada.
"Vi er stadig underrepræsenteret og har masser af rum til at vokse på markeder i hele verden, inklusive lige her i USA," siger adm. direktør, José Cil, med henvisning til Burger King.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025